maanantaina, huhtikuuta 01, 2013

Safkaa ja retu

 Tein viikonloppuna tortilloja ja hengasin Redinkanssa. Kaikki oli jossain, joten sain olla vihdoin rauhassa yksin kotona ilman vilskettä. Illalla mun oli pakko poistua kaverin läksiäisiin, sillä en tykännytkään enää olla yksin, vaikka siitä oon aina pitänyt! D:n takia en tykkää olla enään yksin apua...

Laiskimus

 Olen taas vaihteeks ollut tosi laiska blogin suhteen ja no vähän muutenkin. En ole oikeastaan saanut mitään aikaiseksi. Jos mulla on ohjelmaa, silloin oon tosi aktiivinen ja teen kaikkea, mutta jos mulla ei ole mitään tekemistä niin mua alkaa masentaa ja mä vaan makaan ja nukun :D Kirjotukset tuli ja meni. Maantiedon tulosia venaillessa...Tämmöistä kuumotusta ei ole kyllä ollut pitkään aikaan havaittavissa.

No ehkä mä huomenna uskallan mennä niitäkin katsomaan, mutta vasta INSSIN jälkeen. En varmana muuten nuku tänä yönä. Sen verran jännittää ja ahdistaa toi inssi. Oon jo suunnitellu kaiken sen varaan, että pääsen sen läpi, joten se ois nyt pakko päästä läpi! Tässä ois pari kuvaa kun lähdettiin tyttöjenkanssa juhlimaan kirjotusten päättymistä tivoliin!
 

tiistaina, maaliskuuta 19, 2013

Pientä piristystä

Ihana äitini vei mut shoppailemaan itikseen tossa viikonloppuna. Odotin innoissani pääsyä new yorkerssiin, mutta pettymys oli erittäin suuri. Siis se kauppa oli suoraan sanoen täyttä paskaa. Ei mitään kivaa...Onneksi löysin reissulta edes jotakin! Pari vaatetta piristi kummasti. En ole pitkään aikaan ostanut mitään uutta, joten nyt oli korkea aikakin. Viime päivät olen keskittynyt pelkästään lukemiseen. Onneksi tämä stressaaminen loppuu perjantaina! Seuraavaa postausta siis vasta silloin. Pääsin muuten teoriakokeen läpi woopwoop! Askel lähempänä inssiä!
 BikBok,  25,95e
 Oh my gosh outlet, 22,95e
 BikBok, (alennuksessa en muista hintaa)
 NewYorker, 17,95e
BikBok, 29,95e

keskiviikkona, maaliskuuta 13, 2013

2010-2013

Selailin webbikuvia ja sain idiksen tehä tämmösen muutos postauksen. Onhan tää naama vähäsen muuttunut kolmen vuoden aikana ja aika radikaalisti noi hiustyylit. Nää kuvat on siis lukioajalta. Aika hyvään aikaan tääkin osui kun lukio on aivan just loppumaisillaan. Enään ensi viikon parit kirjotukset ja se oli sitten siinä! Mulla jää kyllä aivan hirvee ikävä lukiota ja koulukavereita. Tiedän sen jo nyt, mutta ei sitä oiken osaa vielä hahmottaa. Onneksi mulla on töitä nyt koko kesäksi ja alkaa heti kirjotusten jälkeen. Olisi ollu kyllä niin tylsää venailla lakkiaisia kaks kuukautta tekemättä mitään. En ole vielä ees tilannut koko lakkia tai mekkoa yms. Mietin niitä asioita vasta sitten jos kaikki aineet meni edes läpi hyväksytysti!

maanantaina, maaliskuuta 11, 2013

Abiristeily BOOM

Elikkäs vietettiin abristeilyä tossa tiistaista torstaihin ja oli kyllä paras risteily ikinä!! Me lumon abit ollaan vaan niin ihania. Ei me saatu kun vaan pari varotusta yms. Parasta oli se, että kukaan ei joutunu putkaan ja kaikki oli suht kiltisti! Riehuttiin me kyllä enemmän kun wanhojenristeilyllä :D Niin ja siis sitä jurrin ja darran määrää.....................huhhuh. Ainiin ja se buffetti...parasta ikinä. Voisin muuttaa laivalle sen buffan takia. En räpsinyt paljoakaan kuvia, koska oli nyt tosi paljon muuta tekemistä. Esim. Rahojen ultrahypertuhlauskurkustaalas.
 Nää tupakit on vaan niin sulosia, oli pakko ostaa pari pakettia! Ja niin halpoja...

sunnuntaina, maaliskuuta 10, 2013

Aamu

 Sunnuntai aamut on yleensä suht perseestä mun kohdallani. Onneksi tänään sattui aivan ihana aamu ja mulla oli tosi hyvä mieli. En ymmärrä miksi, sillä stressikäyrä on kyllä huipussaan! Hyvää aamupalaa ja koiran kanssa lenkkeilyä :) Huomenna äikän kirjotukset ja ostin naminami eväitä.

tiistaina, maaliskuuta 05, 2013

I AM ON THE BOAT

Se ois sitten abiristeilylle lähtö!!! Ääääää tätä oon venannu niin kauan! Itseasiassa koko abivuoden kohokohta :) Paras juttu on se, että menemme tukholmaan ja olemme oman lukion kanssa. Vikoja fiiliskuvia ennen lähtöä. Musta kuuluu sitten seuraavan kerran torstaina!