Mulla ei oo mitään fiilistä mihinkään koeviikkoon. Eipä mulla niitä kokeitakaan kauheesti oo. Keskiviikosta asti oon maannu himassa ja tää makaaminen jatkuu maanantaihin asti kunnes mulla on tiistaina ja keskiviikkona kokeet. Sitten alkaa taas torstaista maanantaihin lomaa :3 no kyllähän mulle loma kelpaa !
Musta on tullut nyt tällä viikolla ristorante pakastepizzojen suurkuluttaja. Oon syöny niitä ihan liikaa, joten nyt on alkanu vähän kyllästyttämään. Kävin tänään jumbossa ostamassa kaikkee pientä. Käytiin syömässä chicosissa....se ruoka oli niin taivaallista. Sain vihdoin ostettua noi "poliisilasit" mitä oon haaveillu jo tässä aika kauan aikaa.
Viikonlopusta ihan sen verran, että huomenna taas jumboon aamulla. Illemmalla syömään Tikkurilan amarilloon juhlistamaan Julian 18v synttäreitä!! Lauantaina lähenkin jo Mikille sinne korpeen eli Sipooseen :3
Dependin kynsilakkoja, 3 kpl yhteensä 6€ KICKS
Huulikiilto mikä loppu viimeviikolla ja olin paniikissa, mutta nyt ostin uuden :3 H&M joku 2€
Aurinkolasit 5,95€ H&M
torstaina, maaliskuuta 29, 2012
maanantaina, maaliskuuta 26, 2012
Barca
Äiti ja iskä käväsi Barcelonassa tossa viime viikonloppuna! Tässä pari tuliaista mitä sain :) Toi ylempi on kynsiviila mitä oon ruvennut keräilemään joka maasta :D:D:
Molemmat paidat ovat bershkasta, aivan ihana kauppa. Harmi kun sitä ei yllätysyllätys löydy suomesta...Mulla oli toi neon oranssi toppi viikonloppuna bailuissa päällä ja se hohti ihan mukavasti :3
Molemmat paidat ovat bershkasta, aivan ihana kauppa. Harmi kun sitä ei yllätysyllätys löydy suomesta...Mulla oli toi neon oranssi toppi viikonloppuna bailuissa päällä ja se hohti ihan mukavasti :3
sunnuntaina, maaliskuuta 18, 2012
Pink
Mä oon todellakin luomivärien ystävä, mutta en oo ikinä käyttänyt mitään räikeetä väriä.Mulla on aina harmaata, mustaa tai jotain luonnonläheisiä värejä. Kokeilin eilen laittaa jotain uutta ja päädyin sitten pinkkiin. Omasta mielestä onnistu tosi hyvin. Mitäs mieltä te ootte?
Risteily
Risteily oli ihan paras kaikista! juotiin ja pidettii hauskaa. Syötiin buffetissa ittemme ihan täyteen ja litkittiin ilmasta viiniä. Mentiin käymään satamassa lähimpään mäkkiin. Kaikki muut meni shoppailemaan tukholmaan, mutta jostain kumman syystä meidän hytti ei sinne kyennyt menemään.
Tulomatkalla bailut oli ihan mahtavat! fiilis oli korkeella ja koko lumon lukion wanhat tanssi kuin viimeistä päivää. Tuhlasin mun kaikki rahat juomiin ja noihin glow stickeihin...
torstaina, maaliskuuta 15, 2012
nails 2
Tulin tekemään ihan pikapika postauksen mun uusista geelikynsistä! nää on aivan ihanat. Pari kynttä irtisano ittensä risteilyllä...ihan syystäkin. Kävin tänään laittamassa irronneet takaisin paikoilleen.
Postailen lisää mwidän wanhojen risteilystä! en vaan tänään jaksa rupee kattoo niitä kuvia. Ihan kamala olo vieläkin ja me tultiin sieltä eilen!
Postailen lisää mwidän wanhojen risteilystä! en vaan tänään jaksa rupee kattoo niitä kuvia. Ihan kamala olo vieläkin ja me tultiin sieltä eilen!
sunnuntaina, maaliskuuta 11, 2012
Kohta 18
Toppi, GT, 15,95€
GT, 5,95€Kävin eilen stadissa ostamassa parit paidat risteilylle. En oo tainnut vielä tänne hehkuttaa, että me lähdetään wanhojen risteilylle huomenna. Olin viimeks risteilemässä kesällä! Oon suunitellu jo kaikki mitä ostan. Se on vaa harmi ku säästän rahaa amerikkaan niin en viitti ottaa niitä mukaan ruotsiin, sillä tuhlaisin ne kaikki...
Käytiin eilen myös leffassa. Kohta 18 oli niin hyvä elokuva! nauroin koko ajan! siinä oli just sellast läppää mitä mäki tajusin ja ne näyttelijät osas kyllä hommansa. Suosittelen sitä varsinkin niille, jotka on just täyttämässä 18!
T-Paita, Monki, 8€
torstaina, maaliskuuta 08, 2012
just chilling
Tosta päivästä ei ole mitään muuta sanottavaa, kun tee, täykkärit, hissankirja ja fazerin piirakat<3 (jotka ovat tulleet vähän liian läheisiksi)
Älä kuuntele jos sun aivot ovat herkät...tää on raiskannu mun pääköpan. Koitan kuunnella musaa, mutta aina jostain mun aivoista tulee YLLÄTYS ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...ja se ei vaan mene pois...
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)