torstaina, huhtikuuta 14, 2011

Spring

                                                     (osa kuvista we<it)
Kevät on kovassa vauhdissa ja mulla on nii hyvä fiilis. Tänää paisko lämpimästi aurinko ja oli niin ihana kävellä koulusta kotiin. Ei tullu mieleenkään mennä dösällä. Viikolla 16 mun h&m tilaus saapuu ja oos siitä nii innoissani. Tilasin kaikkee jännää mitä en ois kyllä kaupasta ostanu. Viikonloppu tulossa ja kaikkee kivaa on suunnitteilla. Porukat lähti tänään Prahaan lomailee, joten saan olla kotona omassa rauhassa. Oon suunitellu meneväni sunnuntaina waltteriin ja lauantaina, perjantaina jotain kivaa kavereitten kanssa. Postailen viikonlopuista lisää. 

3 kommenttia:

  1. SENKI CAPSIN RAISKAAJA! :D MÄ HÄIRIKÖIN TÄÄL KU MS. KARJALANPIIRAKKA HÄIRIKÖI MUN BLOGIS!

    P.S. oooks kysyny sitä matkaa?

    VastaaPoista
  2. superihana toi kollaasi, tosi keväinen <3

    VastaaPoista
  3. kiitti :9 joo siis kysyin ja ne sano et katotaa :(((( et tota joo. en tiiä kauanko ne aikoo kattoo! pitää juubailla ja oottekste kattonut jo jotkut matkat ja et millo lähettäis ym?

    VastaaPoista