sunnuntaina, kesäkuuta 12, 2011

KOFFLINE

Koffissa oli niin mahtava meno ja ihan helvetillisen kuuma. istuttii siel tuoleil ja nautittii hyväst musast ja auringosta. paras esiintyjä oli kyl ruger hauer! se oli niin hyvä. paitsi illan pilas sitten se kun joku pullonkerääjä pölli mun ja mun kaverin laukut! sinne meni mun lempi kangaskassi ja kylmäkallet :( onneks siel ei ollu mitään tärkeetä! toisessa laukussa ois ollu sitee lompakko, järkkäri, avaimet ym. kaverilta meni sitten kaikki. ujo vitutus oli kyl. maistoin kans ensimmäistä kertaa sushia. se oli tosi jännän makusta. en kyllä ottanu sitä kalaa ku jotenki toi raaka kala vähä ällöttää. 

 mun pitäis leikkaa mun hiukset jotenki mut en oo ihan varma et miten. toi mun sivusiilin jäännös vähän häiritsee tätä suunnitteluu. sanokaa jotai hyvii ehotuksii miten leikkaisin? ite olin aatellu jotai 10cm pois.
 täs on viel vähä fiilistelyy basslinesta.




6 kommenttia:

  1. menin tänää tekee sen ilmotuksen, suljin visan ja ja jaaa koht hakee matkakorttii. passikuvat ah ah nus

    VastaaPoista
  2. vittu jee mun laukku on tos sun kenkäkuvas :D:D:D:D: vikat muistot <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33

    VastaaPoista
  3. kiitti :) jepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sun laukkus R.I.P. ja mun respect recycle:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    VastaaPoista
  4. oo, ihana blogi (8
    mikä kamera sulla on ja paljo makso? ;)

    VastaaPoista
  5. kiitti :) sony 350a se makso jotai 800e ja siin tuli mukana macro objektiivi:)

    VastaaPoista