sunnuntaina, syyskuuta 11, 2011

Ja hyvä ystävä lakimies soitti. Ne kuulemma leikkas sen kädet poikki. viimeviikolla mulle tapahtu taas kaikenlaista. yks nainen tuli kysyy mult ruokalas et haluunko ilmaset ripsienpidennykset nii mikäs siin sit lintsasin 3h ku makasin sie jonku harjottelina kynsis joka liimas mun ripset koko aja yhtee, mut joo oon tyytyväine lopputuloksesta paitsi nää alkaa pikkuhiljaa vähä irtoilee. 

Kävin eilen kattomassa "pussikaljaelokuva" nimisen leffan. se oli sairaan hyvä ja nauroin iha vitusti. ne läpät oli just nii mulle tarkotettu. meijän vieres istu joku fucking nuoripari jotka rapisteli niitten patonkia, suklaalevyä, karkkipussii ja pullapussii koko ajan. menis piknikille muualle. ostin taas vaatteita ja mun vaatekkaappi ei oikeesti mene kiinni!



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti