maanantaina, kesäkuuta 04, 2012

Florida here i come

                                                                                     Paita, Vila
                                                                                     Housut, Dr.Denim, Carlings
                                                                                     Käsikorut, guess, nomination
                                                                                     Panta, Kicks
ADIOS AMIGOS!
Se olis sitten huomenna aamulla kello kolme herätys. Mä en oo oikeestaan vielä yhtään innoissani tästä matkasta, en oo vielä oikein käsittänyt, että mä olen oikeasti lähdössä floridaan! Oon floridassa kolme viikkoa ja shoppailen itteni kipeeksi. Mä en pääse postailemaan, joten saatte odottaa mun seuraavaa florida postausta vähän yli kolme viikkoa. Pitäkää hauskaa suomessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti