tiistaina, heinäkuuta 17, 2012

FLORIDA 1/2

 Laitan näitä jenkkikuvia kahdessa osassa, ksoka niitä on ihan helvetisti ja en osaa valita parhimpia vain yhteen postaukseen. Mä pahoittelen mun erittäin surkeaa postausmäärääni näin kesällä. Mulla on ollut ihan hirveä kiire koko ajan ja joka päivä oon ollut jossain ja on ollut ihan älyttömästi ohjelmaa. Tulin just ilosaarirokista ja makaan tällä hetkellä kuumeisena sängyn pohjalla. Kipeenä oleminen on kamalaa, mutta vielä kamalampaa on olla kipeenä kesällä.

Mutta nyt itse asiaan eli jenkkeihin. Mulla ei oo siitä paljoakaan sanottavaa. Se on just sellanen maa mitä kaikki kuvitteleekin. Ihan helvetillisiä ruoka annoksia jotka on ihan taivaallisia, nam. Ja sitten ostoskeskukset...Niitä ei voi sanoin kuvailla. Ihan älyttömän kokosia ja niitä liikkeitä voi olla 300 yhessä keskuksessa. Koita siitä sitten valita parhaimmat kuteet.

Nyt kun oon ollu tässä kuukauden suomen kesässä, joka on ollut muuten ihan paskaa niin tekisin mitä vaan, että pääsisin takaisin floridan lämpöön. Niin se keskilämpötila siellä oli tämmöset 35 astetta.
 Ootteko ikinä nähneet kukkoa ja kanaa puussa? Tää oli Key Westissä paikallisillekkin uusi tuttavuus.

2 kommenttia:

  1. Sun bikinit on tosi ihanat :) muutenki niin ihania kuvia, nosti vähän tätä matkakuumetta... tonne mäkin haluaisin!

    VastaaPoista
  2. haha :D kiitos, joo toi oli kyllä ihana mesta!! suosittelen :)

    VastaaPoista