lauantaina, elokuuta 11, 2012

Vielä on kesää jäljellä

 Kesä on menny ihan ohi ainakin mun osalta, oon tehny niin paljon kaikkee. Tiistaina alkaa koulu ja hajoon niin pahasti ku astin siitä ovesta sisään...en jaksa. Kirjotuksiin ois voinu ehkä vähäsen lukea kesällä, mut parempi se on nyt sit ku koulu alkaa nii tankkaa sitä englantii joka päivä ihan saatanasti!

Mulla oli kesällä ihan unelmaduuni ja joo noi muijien axet on sieltä myös :D ei tartte ostaa ainakaan dödöä vähään aikaan...Noi oikeesti tuoksuu tosi hyville ja on tosi hyviä. tehoo ainakin mulle! suosittelen. Eikä oo ees kalliita. Nyt makaan sängyllä ihan armottomassa darrassa ja koitan saada kuvattua mun viimeiset amerikan ostokset. Sairasta. Oon ruvennu käyttää punasta huulipunaa yllättävän paljon, mun uus rakkauspakkaus. Tänään saralle viettää viimesii lomapäivii ystävien seurassa! Hyvää loman loppua kaikille! Nautitaan vielä kun voidaan...
 Omnom
Uus rakkausbiisi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti