keskiviikkona, tammikuuta 09, 2013

Korurakkautta

 Korujakorujakorujakoruja, oon täydellisesti rakastunut koruihin. En ole kyllä ikinä ollut mikään korujen suurkäyttäjä. Hyvä että korvikset oon jaksanu laittaa korviin. Tajusin vihdoin syyn. Mulla ei ole ollut mitään kunnon koruja, joten enhän ole edes voinut käyttää niitä. Nyt kaikki suht vanhatkin korut ovat saaneet uuden paikan. JC:ssä oli aivan ihana tarjous tossa ennen joulua. Kolmet korut yhdellä eurolla. Siis vaan yhdellä eurolla!!?? Mä hamstrasin niitä kuus kappaletta ja laskin sit päässäni mitä noikin ois maksanu ilman tota alennusta, niin 60e. Ihan sairasta. Onneks löyty mahtialennus, sillä en ois ikinä maksanu 60e koruista...

Olin vklp kokonaan kipeänä ja tiistaina sain raahattua itteni kouluun. Se oli yhtä tuskaa ja tänään heräsin aamulla ihan järkyttävään oloon ja kävin äsken lääkärissä. Huomenna verikokeisiin ja sain kahden viikon antibiootit. Nyt en kaipais yhtään tällasta mun elämääni. Nyt en ainakaan jaksa lukea kirjotuksiin tai tehdä ylipäätänsä yhtään mitään. Oon niin kusessa koko koulun kanssa. Viimeset tsemit niin mä oon jo luovuttanut. Ei hyvä.
 Piikkikorvikset ovat Gina Tricotista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti