maanantaina, toukokuuta 16, 2011

Jopojopojopojopojooooooo-o

Hei sori mun huone o hituse sotkune, mut ei voi mitää. Ajattelin täs vähä esitellä mun uusia housuja. H&M 10e. Ihan jees hinta noille housuille. Mun on pitäny ostaa noi jo aikasemmin, mut nyt sai onneks halvalla. En sit oikeesti osaa skeittaa. Toi lauta on mun veljen ja se sopii noihi housuihin, joten se tuli nyt siihen koristamaa. Mä kyl haluaisin oppii skeittaa, mut ei näil luil enää mitää opita. Ja muutenki toi skeittaamine o kallista hommaa. Viikonloppu meni nii kivasti ja nopee! Olin sipoossa ja sunnuntaina SUOMI -RUOTSI otteluu olin kattomas jäkes ja siel oli ihan mahtava meno! vois laittaa myöhemmin kuvii jos löytyy jostai syövereistä. Tänää olin vähä juhlimassa kauppatorilla leijonien voittoo<3 oli niin mahtava meno. Kiitti leijonat ootte ihanii!

 Riikka

3 kommenttia: