sunnuntaina, toukokuuta 08, 2011

tarvitsee siellä vielä lisää kimaltavaa

Perjantaina tuli käytyä ikeassa ja kävin ostaa ton ihanan tuolin mitä mä oon tässä himoinnu jo pari kuukautta. Toi lehtiteline on kans tosi jees. Toi telakka kaiutin on tosi hyvä. Se kuuluu aika lujaa ja ne patterit kstää kauan vaikka ne on ihan täysillä. Oli kyl hyvä ostos. Makso vaan 40e! Nyt on tullu taas lämpimät kelit takasin. Oon ottanu jo pari päivää aurinkoo tos meijän pihalla. ahh ihanaa. 

Otin tän vklp ihan rauhassa vaan niityllä kuuntelemas musaa ja kaverin synttäreillä. Eilen tuli ostettua H&M:n bikinien yläosan. Mun kaveri oli tilannu netistä, ku niistä bikinimalleista ei oo yhtään kokoa enää kaupoissa. Alaosia kyl löytyy :D Youtube lagaa nii mä en voin nyt laittaa mitään hyvii kesäbiisejä. Lämmintä sunnuntaita kaikille!

Riikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti