sunnuntaina, marraskuuta 13, 2011

Jäljellä ei oo paljon muutakaan, ku pieni pihapiiri ja ystäviä muutama.




 Mulla on ollu tänään ihan himmee tehosekotin vimma. Kuuntelen sitä koko ajan ja kailotan yksin himas. Tos on pari biisii mitä kuuntelin erityisen paljon. Viikonloppu meni taas kerran tosi nopeesti ja se ei oo yhtää hyvä juttu, koska koeviikon on viikon päästä ja se o nii äässist ku en tajuu mistää mitää.

 Perjantain mä vietin stadissa ja yhel mun kaverilla. Ostin vaatteita joita mä näyttelen sit ens postauksessa. Käytii kans raxissa ja syötiin ihan helvetisti. Lauantaina menin mun kaverin serkun tupareihin, jossa oli jotai kakskymppisii kaikki muut paitsi minä, Melina, Ellu ja Mirka.

Isänpäivä alko aikamoisessa darrassa. Heräsin 9 tekee kroisantteja ja se oli kamalaa.

6 kommenttia:

  1. Ihana blogi! 50 lukijaa täynnä nyt ! :--)

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia! Oot tosi nätti :))

    VastaaPoista
  3. tosi kylmä mut ihana toi eka kuva :) ja oot nätti!

    VastaaPoista
  4. kiitti :D joo olihan siin vähä vilu!

    VastaaPoista
  5. moikkaa sulla on kiva blogi! Oot tosi nätti, ihanat silmät! Taidan alkaa lukijaksi :)

    http://eileneisatanutkaan.blogspot.com/

    VastaaPoista