tiistaina, marraskuuta 01, 2011

Mitä tähänkin ny on sanoo, mitä tähänkin ny on sanoo. Eilen oli taas yks läskeilypäivä. Tein pizzaa ja söin sipsejä ja karkkii. Toi kuulostaa tosi pahalta. Fiilistelin illalla kaikkii ihanii vanhoja biisejä ja kailotin kauniisti mukana. Katoin myös Burleskin mikä oli taas kerran iha mahtava. Sen jälkee on aina iha himmee tanssifiilis. En osaa selittää sitä mut ne varmaa tietää ketkä on kattonu sen leffan :D


Selitän ny täs vähä mun viikonlopusta. Perjantaina olin mun kaverilla ja siel oli pienet pippalot. Oli taas kerran kivaa! Lauantain olin leffassa ja kävin kattoo sen siepatun mis on pääosassa se Twilight-susi Taylor Lautner. Eka vähän epäilin et se on ihan paska mut sit se oli ihan sairaan jännä ja hyvä! Ennen sitä leffaa siel tuli paranormal activity 3 traileri ja meinasin kuolla ku se oli niin kamala(Huom pelkkä traileri) Sunnuntaina olin perinteisesti kirja-,musiikki- ja RUOKAmessuilla ja söin vitusti, mut tarjoilu ei ollu kyllä niin hyvä kun viimevuonna tai sitäedellisenä.

Rumer - Thankful

                          Oikein sopiva yksilö läskeilyilloille! 
                          

2 kommenttia: