torstaina, joulukuuta 01, 2011

Ja viimeinkin huomasin sen. Paljon paskaa tarvii, et psyyke kuolis.

Eilen alko uus jakso ja se oli ihan sika jees ku meil alko myös ne wanhojen harkat. Tänään oli ekat treenit ja oli tosi kivaa. Meijän se kakkosten porukka on just paras ja kaikki vetää siel ihan tunteel. Mul on sellane liila mekko mis on sellaset kivat olkaimet ettei sitä tartte kiskoo. Mun pitäis ottaa siit kuva tänne ku en osaa selittää.

Vklp oon menossa Sipooseen mun vanhalle kaverille Mikille ja sitte sunnuntaina ois mun synttärit :)
 Maanantaina meillä on 10c Historialliset luokkabileet.

 Oon metsästäny wanhojen kenkii 15h yhteensä 2 päiväs...Tiistaina olin 7h stadis ja tulin sielt himaan tyhjisn käsin, mut sitte keskiviikkona jumbosta löysin ihan täydelliset kengät! Ne on korkeet mut tosi mukavat jalassa.
Pasa - metsä yöhön vaihtuu

Pasa - Outolintu


3 kommenttia:

  1. Oot kyllä tosi kaunis :):) Ja toi banneri on siisti, mil ohjelmal oot tehny?

    tsekkaa munki blogi www.blognamedsweet.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. ihanii kuvii ja söpö koira ! :)

    VastaaPoista
  3. Iina : Kiitti1 Ton bannerin väsäsin vaa jollai paintil tai picasalla :D Picasan voi lataa ilmatteeks.

    Fanny : Kiitti :) Onhan se ihan sulooone! :D

    VastaaPoista