tiistaina, joulukuuta 06, 2011

Jos mä oisin, menny toisin, uskonu muiden moraaliin, mut kaikki voitin.

Tein pienen joululahjalistan jonka annoin äitille ja iskälle et tulee sit oikeenlaisiä juttuja. Mulla ei oo vielä yhtään joulufiilistä! en tajuu ku tähän aikaan viimevuonna mä olin jo hankkinut kaikki lahjat ja koristellu koko talon joulukoristeilla ym. Meidän kämpässä ei oo yhtään joulukoristetta. Hyvä et jouluvalot löytyy.

 Tosta joululahjalistasta viel pari juttuu, että koitin tehä sen mahdollisimman halvaksi ja et siel ois vaan kaikki tärkeimmät jutut, mutta siitä tulikin aika suuri ja kallis. Toi Floridanmatka on jo varattu et se on niiku jo varma lahja ja se on kyl täydellinen! Oon haaveillu jo niin kauan, että mä pääsisin loikoilemaan Floridan rannoille ja nyt se toteutuu 5.6.2012 --> vähän yli 2 viikkoa. En muista tarkalleen, että millon me tullaan takas kotiin. 

 

3 kommenttia:

  1. Thanks :D! do you have a blog ?

    VastaaPoista
  2. Ihania juttuja, haluaisin itekkin kalansilmälinssin! Tuo laukku on myös ihana, ja nuo kuvan korkkarit tilasinkin juuri itselleni :D
    http://pinkquartzes.blogspot.com/

    VastaaPoista