sunnuntaina, tammikuuta 08, 2012

meet me on the equinox

                                                                        Kauluspaita: GT
                                                                        Panta: Kicks
                                                                        Farkut: Carlings
                                                                        Vyö: ?

Mokkamoi! Täs ois viimein nää aleostokset mitä oon nyt ostellu. Oon vieläki nii pettyny niihin :D Mul meni tosi vähän rahaakin ja olin kummiski varautunu kalliiseen reissuun. Muttajoo asiasta toiseen. Huomenna alkaa koulut ja mua suoraan sanoen vituttaa. Ihan kamalaa! Päätin loman aikana, että teen kaikki keskeneräiset kouluhommat ja luen kaikki kirjat mitkä piti lukea ja teen kaikkee ja nyt en oo tehny mitään ku vaa laiskotellu ja kaikki hommat kesken ym. Hienoa. Uusinnatki olis enkä oo jaksanu lukee...

Hyvää huomista koulupäivää kaikille!   xoxo Riikka
                                                                     Panta: Kicks 1,95€
                                                                        Farkut: JC 39,90€
                                                                    Farkkupaita: GT 10€
                                                              Läpinäkyvä kauluspaita: Monki 10€
                               Tää ei ollu aleista. Sain tän mun kaverilta ja aattelin laittaa tän wanhojen jatkoille.
                                                                 T-paita: Weekday 10€
                                                                           Paita: Monki 6€

6 kommenttia: