sunnuntaina, tammikuuta 15, 2012

Favourite STUFF



Hellouu! Päätin tehä mun suosikki tavarat postauksen, koska en oo ikinä ennen tehnyt sellasta. 1. Toi kalenteri on oikeesti tärkee juttu! Kirjotan sinne kaikki asiat aina ylös mitä pitää ostaa tai milloin on mitäkin. Siinä on mun lukkarit ja käytän sitä varmaa uhtä paljon ku puhelintakin. 2. Puhelin ja avaimet on ihan perus. Avaimella pääsee kotiin jossa on kaikki ja kännykkä nyt on se tärkein :D Se tunne kun unohdat puhelimesi kotiin. 3. Suoristusrautaa käytän joka päivä. Välillä kiharran tai sitte suoristan, mutta ikinä ei oo sellasta päivää ku en käyttäis tota. Se kyllä näkyy mun hiuksista, vaikka käytän sitä suojaavaa ainetta. 4. Meikit. Ilman meikkiä mä en tunne itteeni yhtää mukavaksi. Olo on kun lahnalla? 5. Tietokonetta mä käytän päivittäin. Luen just blogeja tosi paljon ja uutisia. Muokkailen kuvia, lataan kuvia tänne katon sarjoja yms. Ne päivät on harvassa milloin mä en edes avaa konetta. 6. Kuulokkeita mä käytän ans päivittäin. Kuuntelen musaa kun meen kouluun ja kun tuun koulusta. Ja sitte tunneilla hehe.. 7. Herätyskello on kyllä tosi tärkee. ilman sitä mä nukkuisin koko elämäni. 8. Kameralla otan kuvia ja tallennan kaikkee hianoo mitä nään ja koen! Tollaki kameralla on tallennettu monet hauskat hetket. 9. Purkka on vaan niin pakollinen. Syön sitä melkeen aina kun mulla sitä on. Eli aina.

Vielä ihan vähän viikonlopusta eli perjantaina käväsin malmilla yhellä frendillä ja oli kyl tosi hauska ilta, paitsi rupes tos yölä väsyttää sitte niin paljo, että oli pakko lähtee kotiin nukkumaa. Lauantaina äitillä oli synttärit ja lagasin himassa koko päivän ja illalla sitte menin Jennille viettämään vihannes ja dippi iltaa. Sunnuntai eli tänään oli iskän 50v. synttärit ja meille tuli jotain lähisukulaisia hengailemaan ja syömään. Safkaa oli ihan helvetisti! Onneks jäi yli tosi paljon, joten saan kouluaamuina hyvän aamupalan ;)

xoxo, Riikka

7 kommenttia:

  1. Ooo,toi sun suoristusrauta! Ihana,mist toi on? (:

    http://yksisiipinen.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis ain sen joululahjaks mummilta :D noita myydään ainakin stokkalla. Siellä oon nähny!

      Poista
  2. tosi kiva tämmönen postaus!:)
    so-reckless-so-good.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiitti :))! se on ostettu ikeasta :)

    VastaaPoista
  4. aivan ihana tää sun blogi, ihan pakko vihdoin tulla sanoo :) sulla on ihana tyyli ja oot tosi nätti!♥

    - leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista