torstaina, maaliskuuta 29, 2012

Jotain pientä

 Mulla ei oo mitään fiilistä mihinkään koeviikkoon. Eipä mulla niitä kokeitakaan kauheesti oo. Keskiviikosta asti oon maannu himassa ja tää makaaminen jatkuu maanantaihin asti kunnes mulla on tiistaina ja keskiviikkona kokeet. Sitten alkaa taas torstaista maanantaihin lomaa :3 no kyllähän mulle loma kelpaa !

Musta on tullut nyt tällä viikolla ristorante pakastepizzojen suurkuluttaja. Oon syöny niitä ihan liikaa, joten nyt on alkanu vähän kyllästyttämään. Kävin tänään jumbossa ostamassa kaikkee pientä. Käytiin syömässä chicosissa....se ruoka oli niin taivaallista. Sain vihdoin ostettua noi "poliisilasit" mitä oon haaveillu jo tässä aika kauan aikaa.

Viikonlopusta ihan sen verran, että huomenna taas jumboon aamulla. Illemmalla syömään Tikkurilan amarilloon juhlistamaan Julian 18v synttäreitä!! Lauantaina lähenkin jo Mikille sinne korpeen eli Sipooseen :3
 Dependin kynsilakkoja, 3 kpl yhteensä 6€ KICKS
 Huulikiilto mikä loppu viimeviikolla ja olin paniikissa, mutta nyt ostin uuden :3 H&M joku 2€
 Aurinkolasit 5,95€ H&M

5 kommenttia: