tiistaina, huhtikuuta 10, 2012

Tästä se taas lähtee

Mä pahoittelen tosi paljon mun laiskuuttani tän bloggauksen suhteen. Mulla on ollut nyt vaan niin paljon kaikkee kiirettä mun elämässäni ja on tapahtunut kaikkea uutta ja mullistavaa. Tästä päivästä lähtien musta tulee taas tunnollinen bloggaaja ja lupaan kirjotella tänne vähintään 3 kertaa viikossa!

Koeviikot mulla meni niin perseelleen. Niistä ei voi sanoa yhtäkään positiivista asiaa. Odotan taas innolla mun 4-jakson jaksotodistusta <3 Tänään alkoi 5-jakso ja mun elämässäni alkoi panostuksen aikakausi. oon sanonut tätä täällä viimesen vuoden, mutta nyt se on viimein oikeasti totta. Otan itseäni niskasta kiinni ja rupean panostamaan ja LUKEMAAN!!!! kerranki...niin ja se salikortti :3 tuunaan itseni kesäkuntoon floridaa varten.
 Housut, Dr.Denim, Carlings, 35€
 Toppi, Carlings, 12€
Converset, stadium, 45€

2 kommenttia: