maanantaina, toukokuuta 21, 2012

Kaikki tulee aikanaan

 Pahoittelut kaikille,kun bloggaaminen on nyt jäänyt vähälle. Mulla on nyt joka päivä ihan kaikkea. Eilenkin mä valvoin 12 asti kirjottaen äidinkielen tekstitaidonvastauksia. Koeviikot alkaa torstaina ja oon ihan hukassa. Mua ei kyllä yhtään haittaa, koska on kesä ja lämmin ja vapaata. Viime päivät mun olo on ollu ihan uskomaton ja tunnen itteni oikeesti tosi onnelliseksi ekaa kertaa elämässäni!

En oo käynyt kaupoilla nyt yhtään, koska säästän rahojani floridaan. Ne kuumottaa mua joka päivä lompakossani, mutta mä EN tuhlaa niitä! Kun käyn stadissa niin en oikeesti voi kattoa kauppoihin päin. Meen muuten tuhlaamaan kaiken ihan heti. Onneks enään kaksi viikkoa niin tuhlaan kaiken!
                                                                                        Lindex 9,95€ kpl

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti