sunnuntaina, toukokuuta 27, 2012

Kran turismo

                                                                             Housut, JC
                                                                             T-Paita, Monki
                                                                             Farkkutakki, Kirppis
Eilinen päivä me vietettiin niityllä polttamassa nahkaa. Laitoin aurinkoöljyä ja menin ulos grillaantumaan. Se oli ihan hirveetä. Oli niin kuuma ja must tuntu että mä friteerauduin. Illalla me mentiin meille grillaamaan ja kattomaan euroviisuja! Mua ärsyttää, koska ruotsi voitti. Ne venäläiset mummot oli paljon parempia!

Mulla oli eilen myös koe. Miettikää lauantaina...se tunne kun herätyskello soi lauantaina ja astut luokkaan lauantaina. Ihan kamalaa. Onneksi mulla on maanantaina ja tiistaina vapaapäiviä! voin jillailla ja ottaa aurinkoa oikeen kunnolla! Ei tartte kokeisiinkaan lukea, koska niitä ei mulla enään ole! Toi JVG:n ja Raappanan bisi on ihan sairaan hyvä ja sopii just tähän ajankohtaan.

4 kommenttia:

  1. Munkin mielestä venäläiset mummot olis saaneet voittaa, ne oli niin ihania ja aitoja. :) Se Ruotsin biisi oli hyvä mut just sitä perus massaa.

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä Loreenin biisi on ihana! Venäjän mummot oli sellanen vitsibiisi :D mut ootpa ihan älyttömän kaunis näissä kuvissa!

    http://chiquine.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kivat vaatteet! Ja oot aivan tosi kaunis :)

    käy tsekkaan munki blogi ja liity lukijaks jos kiinnostaa: http://stylebyidamaria.blogspot.com/

    VastaaPoista