maanantaina, lokakuuta 22, 2012

Lazy

Hellouu kaikille! Mä en ole siis tehnyt yhtään mitään muuta kun herkutellut ja kattonut salkkareiden ykkös tuottaria! Ne on muute ihan parhaita. En ees muistanu mitä kaikkee näissä on oikeesti tapahtunut, vaikka todella uskollinen salkkarifani olenkin :D

Mitään erityisiä suunnitelmia mulla ei ole nyt tulossa. Ihanaa olla kerrankin ilman mitään suunnitteluja. Mun päivät menee vaan liiankin helposti tällaseksi makoiluksi. Mä suunnittelen aina kaiken ja mietin valmiiks mitä teen ymsyms, mutta nyt voin kerrankin olla ihan chillisti.

Pusuja!

6 kommenttia:

  1. Salkkariboxi!! Mää niin keikun kahden vaiheilla, että ostasko noita vaiko eikö :D

    VastaaPoista
  2. Suosittelen! Ihan parhaita :D meen salee ostaa sen toisenkin, koska oon nyt liian addiktoitunut...

    VastaaPoista
  3. sulla on tosi kivan olonen blogi, taidan jäädä seurailemaan! :)
    http://taijamorso.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Munki pitäs ostaa noita salkkareiden tuotantokausia! Ois kiva taas vaiheeksi kattoo niitä ihan alusta :) Oot tosi nätti!

    http://the-nomi.blogspot.fi

    VastaaPoista