sunnuntaina, lokakuuta 21, 2012

Vaustauksia!!!!



 kerro sun suhteista? et ootko seurustellu ja jos oot nii kaua jneee :))
En ole koskaan seurustellut, koska en ole oikein seurusteluihmisiä.

Mikä kamera sulla on ja mitä kuvanmuokkaus ohjelmaa käytät? :--)
Multa löytyy Sonyn a350 ja muokkaan kuvia picasalla ja gimpillä!
Onks sulla läväreitä? Ja ei niin haluaisiks ja millasen?:)
Mulla on kielikoru, mutta haluaisin vielä napaan, niskaan ja korviin kaikenlaisia :D

Haluaisitko tatuoinnin?
Joo todellakin haluaisin ja on nyt ollut suunnitteillakin yks kiva, mutta ei siitä sen enempää.

Mihin maihin olet matkustanut?
Olen matkustellut ruotsissa, virossa, latviassa, liettuassa, jenkeissä, thaimaassa, tanskassa ja espanjassa!

Kuvaile sun tyyliä :)
En osaa oikein kuvailla mun tyyliäni, ostan ja puen mikä näyttää mun mielestä kivalta!

Mikä on sun lempiväri?
No tietenkin kaikki neon-värit ovat aivan ihania, mutta näistä niin sanotuista ”normaali” väreistä pinkki, beige ja harmaa on tosi jees.
Tykkäätkö opisklemisesta?
No se riippuu ihan ajankohdasta ja aineesta.

Paras muisto viime vuodelta?
Tää on kyllä ihan ylipaha, että en  voi vastata tähän yhtä muistoa, mutta ajat jota vietettiin meidän tyttöporukan kanssa :D

Lempileffa?
Tää on myös tosi paha, mutta yksi suosikeistani on ainakin avatar, koska se on vaan niin ihana ja erilainen :D

Biisi jota oot lähiaikoina kuluttanu eniten? 
No ehdottomasti Rihannan Diamonds ja Frank Oceanin Super rich kids.

lempiblogi?
Luen tosi paljon blogeja, mutta kyllä mun suosikkini on Tanian blogi!
Tykkään tosi paljon Tanian jutuista ja varsinkin videopostauksista!

lempiruoka?
Ehdottomasti kiinalainen!
ostoslistallasi?
Se lista jatkuu todella pitkälle, mutta nyt ensimmäisenä uudet housut.

mitä toivot joululahjaksi?
vaatelahjakortteja ja uudet kajarit, mutta en tule saamaan mitään niistä, koska autokouluni sattui juuri pahaan aikaan -.-

harrastatko liikuntaa?
Tällä hetkellä oon laikotellut erittäin pahasti, mutta olen miettinyt meneväni takaisin korikseen ja salille!

Olitko nuorempana paljon ongelmissa tai teitkö usein jotain tyhmää mitä kaduit?
No tulihan sitä tehtyä kaikenlaista, mutta musta tuntuu että niitä on tullut tehtyä nyt enemmän kuin ihan teinivuosieni alussa.
Mikä on sun unemelma-ammatti ?
Tottakai jotain vaatteisiin liittyvää tai sitten oma firma olisi myös ihan unelma.

Mihin paikkaan haluisit eniten matkustaa ?
Dubaihin ehdottomasti!!

Jos voisit muuttaa/matkustaa johonki, mihin lähtisit?
Voisin muuttaa espanjaan tai tanskaan.

Lempi vuodenaika, miks just se?
Kesä tietenkin, koska silloin on lämmintä ja ruskettuu ilman mitään apuja :D:D: Kesällä tuntuu jotenkin, että kaikki on paremmin!

Missä näät itses 5/10 vuoden päästä?
Siis mulla ei ole yhtään mitään hajua, missä olen 5/10 vuoden päästä! Toivottavasti ainakin kymmenen vuoden päästä lapsi ainakin :D

Mitä tekisit saadessasi lottovoiton?
No ekaksi  mä luultavasti sekoisin ja sen jälkeen eläisin miten haluaisin, mutta käyttäisin rahat kaikkeen järkevään. 

Jos saisit yksin päättää suomea koskevassa asiassa, mitä muuttaisit?
En luultavasti mitään, koska en ymmärrä näistä asioista yhtään mitään. Mun mielestä suomessa on nyt kaikki ihan hyvin.

kuka on sun esikuva?
Mulla ei oikeastaan ole ketään kunnon esikuvaa. Ihailen vähän kaikenlaisia ihmisiä. 

miksi juuri sun blogia pitäisi lukea?
En itse asiassa tiedä :D 

mitkä on sun heikkoudet ja vahvuudet?
-Heikkouksiin kuuluu ehdottomasti se, että kohtaan asioita aina väärällä tavalla. Vahvuuksiin se, että tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja tulen hyvin toimeen. Kuulostaa ylikliseeltä.

Miks oot retu :3?
XDDDDDD 

kui pitkä oot ja paljo painat? :)
Painan 47kg ja olen 170cm pitkä!

Seuraatko mitenkään yhteiskunnallisia asioita (eli oletko perillä ajankohtaisista asioista)?
No netin kautta tietenkin, mutta en lue lehtiä tai katso uutisia, ellei ole oikeasti tapahtunut jotain ihan kamalaa tai ylimielenkiintoista!

Pohditko koskaan globaaleja ongelmakohtia (kuten sotia, epätasa-arvoa ja ilmastonmuutosta)?
Kyllä mä joskus niitä kelailen ja saatankin puhua joittenkin frendien kanssa jotain, mutta en mitenkään erityisemmin. 
 Kiitos tosi paljon kaikille kysymyksistä!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti