maanantaina, huhtikuuta 01, 2013

Laiskimus

 Olen taas vaihteeks ollut tosi laiska blogin suhteen ja no vähän muutenkin. En ole oikeastaan saanut mitään aikaiseksi. Jos mulla on ohjelmaa, silloin oon tosi aktiivinen ja teen kaikkea, mutta jos mulla ei ole mitään tekemistä niin mua alkaa masentaa ja mä vaan makaan ja nukun :D Kirjotukset tuli ja meni. Maantiedon tulosia venaillessa...Tämmöistä kuumotusta ei ole kyllä ollut pitkään aikaan havaittavissa.

No ehkä mä huomenna uskallan mennä niitäkin katsomaan, mutta vasta INSSIN jälkeen. En varmana muuten nuku tänä yönä. Sen verran jännittää ja ahdistaa toi inssi. Oon jo suunnitellu kaiken sen varaan, että pääsen sen läpi, joten se ois nyt pakko päästä läpi! Tässä ois pari kuvaa kun lähdettiin tyttöjenkanssa juhlimaan kirjotusten päättymistä tivoliin!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti