maanantaina, huhtikuuta 08, 2013

Töitä ja vielä vähän lisää töitä!

Nyt on ollut taas vähän hiljaiseloa tän blogin puolella, mutta yritän muuttaa sitä parhaan mukaan! Mulla on tosi paljon töitä koko ajan ja siis mun sosiaalinen elämä tekee pikkuhiljaa kuolemaa. Olen siis töissä Fazerin tehtaalla. Tykkään ite tosi paljon olla siellä ja onneksi viihdyn, koska paskassa duunissa ei tosiaan ole kivaa. No onhan aina kyse myös tosi paljon asenteesta, onneksi mulla on paras sellainen! Odotan vaan innolla ekaa palkkaani, että pääse tuhlailemaan ja oikein kunnolla! Sain muuten tänään tietää, että musta tulee ehkä ylioppilas. Mun mantsan pisteet on vähän siinä ja siinä! No ajattelen nyt ainakin, että musta tulee se ylioppilas!

 Tilasin Dermosililtä ihanaa kuorintavoidetta. Oon käyttänyt aina tätä ja tää on parasta ja tuoksuu ihanalle. Kyseessä on siis Dermosilin Primo vanilla. Mukana tuli myös ihana samaan sarjaan kuulua rasva.
 Olin niin tyytyväinen näihin kevätkeleihin, kunnes eilinen räntäsade pilasi kaiken...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti