keskiviikkona, toukokuuta 22, 2013

ÄÄÄÄÄ

Mua suoraansanoen vituttaa niin paljon, sillä mun koneeni irtisanoi itsensä hyvin pahasti mun elämästä eikä suostu enään käynnistymään! En pysty siis tehdä postauksia vähään aikaan, joten älkää ihmetelkö jos ei nyt kuulu vähään aikaan. Kuvia ja aiheita mulla on paljon ja suunniteltuina, mutta en pysty valitettavasti toteuttamaan niitä. Olen tällä hetkellä mun pikkuveljeni koneella ja en pysty laittamaan kuvia, koska mun kameran ohjelmaa ei ole asennettuna tähän....ARGHHH KSJFGNKJSDBKJSDKJBGSLKDBJN. Joopajoo siinä tais olla kaikki.

AINIIN! MUSTA TULEE YLIOPPILAS JEE! Se oli muuten lähellä!

4 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon lakin johdosta! ^^ Muistan vielä ite sen tunteen, kun sai tietää, että hei... Musta tulee ylioppilas! Se on mahtava fiilis se (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! Joo on kyllä niin mahtava fiilis :D

    VastaaPoista
  3. oooiii oot kaunis!! miten sulla meni ylppärit? :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos :) Siis ne meni tosi huonosti, sillä en jaksanut lukea oikein kunnolla ja en ole mikään kauhean nopea oppimaan :D sain äidinkielestä A, Englanti A, Matikka B ja mantsa A. No mun tavoitteena oli läpi ja läpihän noi meni :D

    VastaaPoista