maanantaina, kesäkuuta 10, 2013

Sneak Peak

Olen siis tehnyt kaikki postaukset jo valmiiksi, mutta en ole voinut vaan julkaista niitä, koska ei ole ollut tätä konetta, mutta nyt koneeni palasi takaisin vaasasta omalle omistajalleen ja toimii kuin unelma! Ylppäripostaukset ja sun muut tulevat siis hieman jäljessä. Kesä on startannut ja tää on kyllä parasta aikaa ikinä!!!Ollaan vaan maattu rannalla ja hengattu ulkona. Töiä mulla on ollut tosi vähän mikä on toisaalta tosi jees, koska pääsee lomailemaan oikein kunnolla.

En päässyt mihinkään pääsykokeisiin, paitsi johonkin liiketalouspaskaan minne en edes halunnut, joten skippasin kokeen kokonaan. Mulla on siis tulossa välivuos ja sen olisin pitänyt joka tapauksessa pääsin kouluun tai en. On vaan tosi outoa miettiä kun kaikila alkaa syksyllä koulu niin mulla sitä koulua ei siis ole. Töihintöihin ja töihin.  Tässä on pari kurkkauskuvaa mun mekosta ja kengistä...Kunnon kuvia tulee sitten ylppäripostauksessa :)
 Mekko, GT, 60e
 Kokkarit, Top 10, 23e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti