sunnuntaina, syyskuuta 30, 2012

New LOVE Jacket

 Löysin vihdoin mun unelmatakkini mitä etsin jo viimevuonna, mutta liian myöhään...Nyt löytyi onneksi H&M:ltä aivan täydellinen talvitakki! Just oikeen värinen ja oli vielä vika pieni koko kyseessä, joten ei vois olla täydellisempi! rakastan tota vyötä tossa keskellä. Hiihii oon niin ilonen. En oo muutenkaan nyt pitkään pitkään aikaan ostellut mitään.

Huomenna on mun eka koe ja en oo lukenut yhtään mitään milloinkaan. tunneilla oon kuunnellut musaan ja vihossa vain ruutuja. Sen numeroin voin jo arvata. En jaksanut panostaa tähän koeviikkoon kun oli noi kirjotukset ymsyms. Selityksiä, selityksiä.
 SUKLAABANAANIT NAMINAMI

 Näitten tekeminen on varmaan maailman yksinkertaisin asia. Leikkaat viillon banaaneihin ja tunkaset suklaat ineen. Sen jälkeen uunissa n.100 astetta ja pidin niitä noin 10min.

4 kommenttia:

  1. oon ittekki kuolannu tota takkii ! ja noi suklaabanaani jutskut näyttää hyviltä, nam. :)

    johannakatariina.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Oooh ihana takki ja upeen värinen :) harmiku on noin "kallis" niin ei oo varaa tällä hetkellä, höh :D

    http://m-a-r-j-a.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. haha kiitti :) ne on nii hyvii naminami! joo ei ois ollu mullakaan, ellei iskä ois vähän sponssannu ;)

    VastaaPoista