torstaina, syyskuuta 27, 2012

Tätä oon aina halunnut kokeilla!

Siis oon varmaan monta vuotta jo halunnut kokeilla miltä tuntuu olla vain toinen puoli meikattuna ihan kokonaan. Kokemus oli erittäin jännä ja kun katsoi peiliin, niin näytti vähän siltä kun katsoisi kieroon. Tehtiin Jennin kanssa pieni koe, että huomaako kukaan meijän jätkäkavereistamme mitään?

Noh lopputulos oli, että kukaan ei huomannut mitään. Lopulta sanottiin aina, että ettekö te nyt tajua??!! Nehän ei ois tajunnu yhtään mitään jos ei oltais pamahdettu huoneeseen ja sanottu:"mikä meidän naamassa on outoa?" sitten niillä alko hirvee pohdinta hmmmmm "teil on jotain punasta tossa" WTF. Huomaa kyllä, että ei ne jätkät sitä naamaa pahemmin kattele. Ainakaan meijän parhaimmat frendit.

Pahoittelen mä näytän noissa kuvissa ihan järkyttävälle, koska mulla on darra ja oli just sellanen i dont five a fuck lauantai!

4 kommenttia:

  1. Hei vähä muute jännä juttu! Munki pitää kyllä kokeilla tuota jollekki pojalle! :D Kiitos ideasta!

    VastaaPoista
  2. Hah, mun mies aina välillä sanoo et "onko sul meikkiä tänään ollenkaan? ei, on, ei on?" Vaikka naamassa ois hirveästi meikkiä. Ja taas toisinpäin et sitte ku ei oikeasti ole ollut koko päivänä meikkiä niin se saattaa muka nähdä vähän ripsiväriä ja rajauksia mun silmissä. ;D

    http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Sun ripset on meikattuna tosi upeen näköset! Onko sulla pidennykset, käytätkö tekoripsiä vai saatko ne tollasiks vaan ripsivärillä?? :o jos kyseessä on pelkkä ripsiväri, niin mikä?

    VastaaPoista