keskiviikkona, syyskuuta 19, 2012

Syysmasennus

 Mulla on tän vuoden syksy jotenkin kolahtanu aika pahasti. Oon nukkunu joka päivä päikkärit ja kunnon yöunet. Silti en jaksa mennä kuoluun ja mikään ei kiinnosta ja nukun tunneilla. Onneks englannin kirjotukset on nyt ohi ja siitä ei tartte enään stressata. En mä kyllä oon mistään stressannutkaan. On ollu vähän liian fucks given assenne kaikkea kohtaan.

Päätin värjätä hiukset ruskeiksi! en tiiä oliks tääkin veto osa mun syysmasennusta, mutta hyvältä sen tuntuu. Tykkään ite näistä ainakin ihan sikana. Talvella tää taitaa kostautua sillä, että näytän ylikalpeelta. Onneksi on solarium ja päivittävät keksitty! Laitan hiuksiini vielä vaaleita raitoja.
 Väri oli kullanruskea, mutta en nää minkäänlaista kultaista ruskeaa hiuksissani. Väri on myös paljon tummempi kuin pakkauksessa kerrotaan, mutta ei se haittaa mua ainakaan yhtään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti