keskiviikkona, kesäkuuta 19, 2013

Hiljaisuutta

Mulla on nyt taas ollu tässä pikkuinen tauko, mutta nyt yritän oikeasti saada tänne näitä postauksia kiireisestä aikataulusta huolimatta! Tulin just duunista ja mua väsytti ihan ylipaljon, mutta nyt ei väsytäkkään enään joten koin aivan mahtavaksi ajaksi tulla tekemän nyt vihdoin postauksen. Ajajttein esitellä vähäsen mun ostoksia ja tulla lörpöttelemään jotakin.

Ensinnäkin mulle kuuluu todella hyvää ja elämä hymyilee tällä hetkellä niin leveästi! Toivottavasti myös teillä on asiat reilassa. Mulla on nyt niin paljon postauksia tulossa! Pitäisi saada vain aikaa jostain tekemään niitä :) Koneen hajoamisen jälkeen opin elämään ilman konetta, ja totuin siihen että sitä ei oikeasti ole. Nyt en edes avaa tätä päiviin. Luen itse myös monia blogeja, mutta nyt en ole lukenut mitään pitkään aikaan, sillä ei vaan ole kiinnostusta tämän elektronisen viihdyttäjän syövereihin. Enkä edes jaksa rupea selaamaan blogien monia postauksia alaspäin ja miettiä "mihin minä jäinkään..." Muutenkin kesällä koneen käyttäminen on mun mielestä tosi turhaa. Suomen kesä on muutenkin niin lyhyt, että sitä ei saisi tuhlata koneella.

Sain muuten ylioppilaslahjaksi vanhemmiltani uuden kännykän! Samsung galaxy s4 on nyt mun omistuksessani. Mä siis rakastan tota puhelinta ja sillä voi tehdä kaikenlaista. Erityisesti pidän sen ylihyvästä kamerasta. Mun ei enään tartte oikeestaan raahata järkkäriä missään, sillä kännykän kamera ulottuu samalle tasolle. Puhelimesta löytyy myös kaikkia ihan sairaita hifistelyjuttuja mitä en ole edes vielä kerennyt kokeilla :D

Oon tosi pahollani, mutta mulla ei ole mitään muistikuvaa paljon mikäkin juttu maksoi! Kaupan muistan kyllä.
 Paita, Bikbok
 Leo housut, New Yorker      Lökärit, Cubus
 Molemmat blehat, H&M
 Epilaattori, Stockman
 Korkkarit, Zara

 Huivi, Zara
 Boyfriend jeans, Cubus       Farkut, Zara
 Housut, Zara
 Takki, Cubus
 Laukku, H&M
 Maksihame, H&M
 Ballerinat, Zara
 Tuubitoppi, H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti