maanantaina, kesäkuuta 10, 2013

Ylppärit

Juhlat sujui siis todella hyvin ja se jännitys edellisenä iltana oli jotain ihan kamalaa. Aamulla olin aivan paniikissa, mutta sitten kun mun nimi sanottiin ja hain todistukseni ja menin sinne riviin seisomaan niin jättys meni ohi hyvin nopsasti! Oli tosi kiva nähdä sukulaisia juhlissa ja melkein kaikki pääsi jopa paikalle! Meillä oli talo täynnä väkeä ja ulkona oli ihan loistava keli. Koitin viedä mun ylioppilastodistustani piiloon mun huoneeseeni, mutta kaikki halus nähdä sen niin olihan se pakko sitten näyttää. Se ei siis ollut mikään hyvä :D

Illalla mulla ja mun poikaystävällä oli huone varattuna vantaan hotellissa. Mentiin sinne kaveriporukalla alottelemaan ja siit jatkettiin sitten iltaa alimpaan kerrokseen. Oli ihanaa mennä pilkun aikoihin ylempään kerrokseen nukkumaan, eikä tarvinnut lähteä junalla kotiin. Olin niin väsynyt ja uupunut. Seuraavan aamu herätys ei ollut mikään positiivinen.
                                             Meidän ensimmäinen pusukuva <3

                                           Laitettiin Redillekkin rusetti kaulaan ja edustamaan!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti